Job 12 van 15


Report this listing

Solliciteren



Directeur ondersteuning


Functie

Onze nieuwe collega:

  • Staat als een trotse moeder/vader aan het hoofd van het departement ondersteuning.
  • Kan coachen, inspireren en motiveren alsof iedere dag een TED-talk op de planning staat.
  • Beheert kostenbewust een portefeuille van 2 miljoen euro.
  • Is lid van het managementteam en heeft de kans om zijn/haar stempel op de hele organisatie te drukken.

In het kort:

Als Directeur Ondersteuning maak je deel uit van het Management team en ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het aansturen van de hele organisatie. Je hebt ook de eindverantwoordelijkheid voor het realiseren van jouw deel van het meerjarenplan van het lokaal bestuur Schoten. Je staat in voor de algemene coördinatie van onze ondersteunende diensten, namelijk: communicatiedienst, dienst ICT, dienst informatieveiligheid, dienst bestuurszaken en klantenteam en personeelsdienst. Je draagt de eindverantwoordelijkheid voor hun beleid, beheer en uitvoering.

Als lid van het Management team realiseer je de strategische doelstellingen van het bestuur via een operationeel plan. Binnen het departement ondersteuning operationaliseer je die strategische doelstellingen naar de 5 diensthoofden die je aanstuurt. Samen met hun medewerkers ondersteunen zij jou om de door jou bepaalde doelstellingen te bereiken.

Je werkt met een jaarlijks budget van 2 mio euro (exclusief personeelskosten). Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het realiseren van een investeringsportefeuille van 1 mio Euro (cijfers 2022).

Tegelijk draag je de waarden die we delen met ons personeel uit: open, enthousiast, resultaatsgericht, kostenbewust en altijd gericht op verbeteren. We vinden dat een kader waarin onze 530 medewerkers zich kunnen ontplooien, samen mooie dingen realiseren en trots zijn op hun eigen bijdrage.

Het volledige takenpakket vind je terug in de functiebeschrijving.

Jouw profiel

Als directeur ondersteuning

  • Ben je een geboren manager die ambitieuze strategische doelstellingen vertaalt naar concrete opdrachten en resultaten.
  • Heb je ervaring met verandermanagement en kijk je er naar uit om onze organisatie en diensten mee vorm te geven.
  • Ben je resultaatsgericht en rationeel, maar ook coachend, inspirerend en motiverend. Dankzij jouw enthousiasme en authentieke karakter werken jouw collega’s, teams en partners graag met je samen.
  • Heb je 5 jaar relevante leidinggevende ervaring. Je staat immers voor een grote uitdaging.
  • Ben je houder van een masterdiploma of minstens bachelordiploma.

Aanbod

Werken bij Lokaal Bestuur Schoten is niet zomaar werken in een grijs gemeentehuis. Jij krijgt van ons:

  • De kans om je elke dag in te zetten voor onze Schotense burgers, jij maakt mee het verschil!
  • Work-lifebalans: je mag van ons 8 dagen per maand thuiswerken .
  • ’s Ochtends nog de kinderen naar school brengen of eerst naar de fitness? Dat kan in ons systeem van flexibele werkuren .
  • Bedrijfssport : wandelen, badminton, pilates…
  • Een minimum brutoloon van 4.853,26 euro *, aangevuld met een waaier van extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, aansluiting bij GSD-V, fietsvergoeding of tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer…).
  • 35 dagen betaalde vakantie en 14 feestdagen.

* Wij bieden een geïndexeerd loon volgens een A4a-A4b salarisschaal. Je start aan een bruto maandsalaris van 4.853,26 euro (5 jaar ervaring). Ervaring uit de overheidssector wordt onbeperkt meegenomen en het meenemen van ervaring uit de privésector is bespreekbaar.

Solliciteren

Karen Ardies
+32 3 680 33 88
schoten@searchselection.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht